continue study =)

assalamualaikum kawan2 sekalian ,

hari ni wawa nak story ttg pengajian wawa yang seterusnya . alhamdulillah , wawa dapat menyambung pelajaran lagi lepas SPM . setelah puas merantau di NEGERI SEMBILAN , now wawa akan merantau ke negeri PERAK . wawa dapat tawaran POLITEKNIK UNGKU OMAR , Ipoh . dalam bidang TEKNOLOGI MAKLUMAT RANGKAIAN . pada mulanya mmg macam susah sedikit nak terima tawaran ini , sebab wawa tak rase nak menyambung smeula bidang wawa . my ambition is to be a LAWYER . how can I be a lawyer if cant continue study in law course . erm . terpaksa laa kuburkan hasrat tuh . jadi , kita tukarlaa cita2 . nak jadi ape , itu tak dapat difikirkan . tunggu laa daa habis belajar baru decide nak keje apa =) .

act, wawa rase sedikit gementar nak duduk asrama . maklum ler , kita tak pernah duduk asrama kann . huhu . takot dengan suasana baru . wawa susah sikit nak sesuaikan diri dengan tempat baru . nak bergaul dengan orang tuh senang , tapi dengan tempat tuh yang susah sikit . ape2 pun , wawa akan cube jadi yang terbaik . untuk keluarga dan diri sendiri . insyaallah , wawa akan berusaha untuk mencipta mase depan yang cerah .

kepada kawan-kawan yang berjaya menyambung pelajarn ke university , tahniah ea . wawa doakan kejayaan korang . for NASSASA , jangan berhenti untuk berusaha k sayang . peluang masih banyak . for ekin sayang , hehe . kita akan belajar at tempat yang sam3 jugak . bersyukur aku ad ahli NASSASA yang same tempat dengan aku . hehe . okeyhh, thats all , assalamualaikum =)

Comments

Popular Posts