itu yang terbaik

assalamualaikum . coretan hari ini serba sedikit tentang ape yang wawa lalui dalam mase 2 bulan ini . tersangat perit dugaan ini . namun harus ditempuhi dengan penuh kesabaran .

percintaan wawa dengan hairie sememangnyer sudaa berakhir pada 14 mei yang lalu . tapi , kami masih xdpt nak melepaskan antare satu same laen . kami memang serius dlm percintaan ini . sbb itulah betapa sukarnyer wawa nak usir rase cinta utk dye tuh dlm mase yang singkat . wawa xtau bape lame mase yang akan diambil utk melupakan dye . hairie seorang yang sangat degil . banyak kali sudaa wawa meminta dye lupekan wawa . tapi dye masih berdegil . katanya ssh nak lupakan wawa . mmg susah selagi kita masih berhubung . oleh itu wawa mengambil keputusan untuk berdiam diri . tapi , dye mencari wawa . sehinggalah timbul masalah yang menjadi semakin besar pada hari ini . mohon maaf kepada e'dzatul shaqira kerana wawa e'dza dan hairie jadi  bermasalah . wawa punca segalanya . prinsip wawa kawan itu lebih penting dari bf . tapi wawa sendri yang rosakkan prinsip tuh . benarlah cinta tuh boleh buat kita lakukan ape sahaja . mohon maaf sekali lagi .

hari ini . wawa nak cakap , wawa lepaskan hairie . wawa lepaskan cinta dalam hati . yup , ini lah yang terbaik buat semua . wawa tahu , disebabkan hubungan kami yang kami sendiri tak tahu ape kesudahannya , ramai pihak yang terluka , sengasara dan mcm2 lagi laa . esspecially e'dzatul . wawa daa merampas persahabatn korang .sorry e'dza sbb mengguna bahase yang sgt kasar dlm inbox tuh . wawa tahu walau sejuta kemaafan dipohon pown masih belum mampu mengubati sakit dihati ats kate2 wawa tuh . wawa akui semuanya silap wawa . e'dza , wawa daa lepaskan hairie . ape yang wawa nak tengok cume korg kembali menjadi sahabat seperti dulu . wawa tahu e'dza lebih memerlukan dye dari wawa . wawa tak perlukan dye seperti e'dza perlukan dye . hidup wawa daa biasa seorang diri . its okeyh . please , jangan marahkan hairie lagi . maafkan kesilapan dye . izinkan dye menjadi sahabat e'dza semuala . hanya itu yang wawa pinta .
wawa mengundur kan diri . dan kembalilah bersahabat dengan hairie .

 aca , thanks ats segala usaha utk buat wa sedar . terima kasih . wa cume nak cakap , bukan mudah untuk berubah kan . aca sendri tahu mcm mne rasanye . even aca pown ambik mase yang lame nak berubah . itu aca yang kuat dan tabah . inikan pula insan yang tersangat lemah seperti wa . jangan terlalu desak wa , push wa . sbb wa manusia yang tak boleh terime apabila didesak . sorry again . memang niat aca baik hendak menegur . tapi care tuh bagi wa macam terlalu mendesak . sepanjang proses aca berubah , xpenah sekali pown wa mendesak aca utk berubah dalam mase yang singkat . seteruk2 wa , tak penah sekali pun wa memberi kata2 yang kasar buat aca . itu yang wa sedari , tapi tak tahulaa kalau wa ada mengucapkan kata2 yang kasar tanpa wa sedari .  ada sedikit terkilan dihati . sebab aca daa lalui proses utk berubah kearah kebaikan . tapi aca masih tak mampu faham betapa sukarnyer diri ini hendak berubah . ape yang aca tahu cume memberikan berbagai2 kata2 yang bagi aca merupakan nasihat . tetapi dalam hati merupakan satu duri . benarlah kata2 e'dza . hati ini akan lebih sakit sekiranya org yang kita sayang mengucapkan kata2 yang kasar berbanding orang kite tak kenal . wa terima semua kata2 aca . walau pahit utk ditelan . tapi wa akan pakse diri ini jgk utk menrimanye . mohon sejuta kemaafan sbb daa melibatkan aca dalam hal ini .

itu sahaja yang mampu wawa katekan . mohon maaf kepada semua yang suda terluka ats hubungan haram antare wawa dan hairie . maaf . assalamualaikum .

Comments

Post a Comment

nak komen? silalah :)

Popular Posts